اطعام نیازمندان در فجر فاطمی 

اطعام نیازمندان در فجر فاطمی 

تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
ملیحه یونس زاده گفت: یکی از برنامه های ویژه کانون باب الحوائج در سالروز ولادت خجسته حضرت زهرا (س) اطعام نیازمندان است که با تاسی از سیره آن حضرت در قالب طرح اطعام فاطمی اجرا می شود.

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برنامه های کانون باب الحوائج در ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س)، گفت: یکی از برنامه های ویژه کانون در سالروز ولادت خجسته حضرت زهرا (س) اطعام نیازمندان است که با تاسی از سیره آن حضرت در قالب طرح اطعام فاطمی اجرا می شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت افزود: به همین منظور با جلب کمک های خیرین و مردم تعداد ۱۵۰ پرس غذای نذری با رعایت نکات بهداشتی پخت و بسته بندی شده و سپس با حفظ کرامت انسانی نیازمندان درب منازل آنها تحویل می شود.



وی بیان کرد: با توجه به تقارن ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س)، جشن انقلاب هم زمان با سالروز ولادت این بانوی بزرگوار برگزار می‌شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت ابراز کرد: از آنجایی که در شرایط کرونایی به سر می بریم بنابراین جشن انقلاب با حداقل جمعیت در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.



وی ادامه داد: سخنرانی با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و مولودی خوانی بخشی از برنامه های تدارک دیده شده برای اجرا در جشن انقلاب است.



یونس زاده با اشاره به ویژه برنامه های مجازی کانون در دهه فجر، اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده، تولید محتوا در مورد انقلاب اسلامی است که بر همین اساس به همت بچه های مسجدی کانون، کلیپی مشتمل بر تصاویری از ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و ۲۲ بهمن تهیه شده که در فضای مجازی منتشر می شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت اضافه کرد: اجرای طرح ختم قرآن کریم و ختم صلوات از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر است که با مشارکت فعال بانوان مسجدی به صورت مجازی برگزار می شود و ثواب تلاوت آیات کلام الله مجید و صلوات ها به روح مطهر حضرت امام خمینی (ره) هدیه می شود.


وی عنوان کرد: علاوه بر این در آستانه آغاز دهه فجر و سالروز ولادت حضرت زهرا (س) به همت بچه مسجدی های کانون باب الحوائج، مسجد و محله آذین بندی و فضاسازی شد.



یونس زاده در خاتمه تاکید کرد: ویژه برنامه های بزرگداشت دهه فجر با رویکرد بزرگداشت این ایام و انتقال پیام انقلاب اسلامی به نسل امروز برگزار می‌شوند.

پایان پیام/ 586